تقویت اسپیکینگ در زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

با هم ، ما می خواهیم راه های موثری برای تقویت اسپیکینگ انگلیسی پیدا کنیم ، زیرا در فرآیند یادگیری یک زبان جدید مانند انگلیسی ، بحث در مورد چگونگی بهبود زبان انگلیسی همیشه یکی از دشوارترین و پیچیده ترین مسائل برای دانشجویان است.

 ترسی در مکالمه انگلیسی نداشته باشید

بسیاری از زبان آموزان همیشه از ترس از اشتباه و تمسخر از صحبت انگلیسی خودداری می کنند.

این یکی از بزرگترین اشتباهات در یادگیری زبان خارجی است. فرقی نمی کند اشتباه کنید! فقط بلند صحبت کنید و بدانید کهمهمترین نکته برای تقویت مکالمه انگلیسی صحبت انگلیسی است.

برخی ممکن است بگویند برای تسلط بر مکالمه ، باید زیاد گوش دهید. موافقم گوش دادن عالی است. اما برای تقویت مکالمه انگلیسی ، مهمترین چیز این است که انگلیسی صحبت کنید. دلیل آن نیز روشن است.

به عنوان مثال ، برای موفقیت در رانندگی ، باید رانندگی کنید. هیچ چیز موثرتر از آن نیست. گفتگو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بنابراین بر ترس خود غلبه کنید و فارغ از اشتباهات احتمالی ، با خود یا دوستانتان به زبان انگلیسی صحبت کنید.

 

رابطه تنگانگ گوش دادن و تقویت اسپیکینگ

اگرچه قبلاً گفتم که م mostثرترین عامل برای بهبود مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردن است ، اما هرگز نمی توانیم تأثیر شگفت انگیز تمرینات گوش دادن در تقویت مکالمه انگلیسی را انکار کنیم.

گوش دادن نه تنها لغات شما را تقویت می کند و تلفظ ناخودآگاه شما را بهبود می بخشد ، بلکه به شما ایده هایی برای صحبت انگلیسی می دهد.

این دقیقاً همان چیزی است که شما برای تقویت مکالمه انگلیسی خود به آن نیاز دارید. در واقع ، این چیزی است که بسیاری از مردم از نداشتن آن در طول مکالمه رنج می برند. یعنی نداشتن ایده ای برای گفتگو! هرکسی که ایده ای نداشته باشد نمی تواند به زبان مادری خود صحبت کند! و بسیار کمتر یک زبان دوم مانند انگلیسی.

بنابراین تا جایی که می توانید به چیزهایی که دوست دارید گوش دهید. مانند موزیک ویدیوها ، سخنرانی های انگیزشی ، سریال های کمدی و ...

البته ، خواندن کتاب برای ایده گرفتن نیز عالی است؛ حتی می توانید به زبان فارسی بخوانید.

 

وسعت کلمات انگلیسی خود را بیشتر و بیشتر کنید

اگرچه در بالا گفتم که موثرترین عامل برای افزایش توانایی مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی ، انگلیسی صحبت کردن است ، اما ما هرگز نمی توانیم تأثیر شگفت انگیز تمرین های گوش دادن  را در تقویت مکالمه انگلیسی انکار کنیم.

گوش دادن نه تنها می تواند لغات را افزایش دهد ، تلفظ ناخودآگاه را بهبود بخشد ، بلکه همچنین مرجعی برای انگلیسی گفتاری را برای شما فراهم می کند.

این دقیقاً همان چیزی است که برای تقویت اسپیکینگ مورد نیاز است ؛ در واقع ، این همان چیزی است که بسیاری از افراد در مکالمه ندارند. این یعنی هیچ ایده ای برای صحبت کردن!

 





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: