نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

1. دانش موضوع
اولین کیفیت شخصی که یک معلم انگلیسی باید در کلاس خصوصی زبان یا کلاس عمومی باید داشته باشد دانش درسی یا در این مورد انگلیسی است. بدیهی است که اگر قرار است موضوعی را تدریس کنید ، باید درباره آن چیزهای زیادی بدانید. به خصوص در یک کلاس ESL ، دانش آموزان شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد زیرا معلم منبع اصلی دانش آنها است. آنها یک معلم خوب و یک معلم خوب می خواهند. علاوه بر این ، شرایطی وجود دارد که دانش آموزان با انگیزه و الهام از معلمین ، علاقه آنها به موضوعی را که تدریس می کنند ، چنان شدید است که دانشجویان را مجبور می کند هنگام تحصیل در دانشگاه ، موضوع را دنبال کنند.

همچنین بخوانید: آیا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در خارج از کشور به مدرک تحصیلی نیاز دارم؟

2. مجاورت
مورد دوم قابل دسترسی است. در دسترس بودن نیز بسیار مهم است. در دسترس بودن به معنای نزدیک بودن و دسترسی آسان است. از آنجا که انگلیسی زبان اول شما نیست ، انتظار داشته باشید دانش آموزان شما سوالات زیادی از شما بپرسند و باید مطمئن شوید که تمایل زیادی به گوش دادن و پاسخ دادن به سوالات آنها و تقویت مکالمه زبان انگلیسی انها را دارید. اگر معلم دوستانه و غیرقابل دسترسی نباشد ، بسیاری از س questionsالات پاسخ داده نمی شوند زیرا دانش آموزان از پرسیدن خجالتی و مردد خواهند بود. بهترین معلمان از ما استقبال می کنند و نزدیک شدن به آنها آسان است.

3. توجه
سوم ، یک معلم خوب انگلیسی باید بتواند روابط محتاطانه ای را با دانش آموزان برقرار کند که موجب تقویت مکالمه انها نیز خواهد شد در تدریس ، دانش در مورد موضوع کافی نیست. در بیشتر موارد ، اگر دانش آموزان در کلاس احساس راحتی نکنند ، یادگیری غیرممکن است. اگر دانش آموزان شما احساس می کنند به آنها اهمیت می دهید ، احتمال عملکرد آنها بهتر است زیرا آنها می توانند حمایتی را که می خواهید دریافت کنند احساس کنند. معلمان عالی نه تنها به کار خود اهمیت می دهند ، بلکه به شادی دانش آموزان خود نیز اهمیت می دهند.

5. شور داشته باشید
سرانجام ، یک معلم خوب انگلیسی علاقه مند است. مهمترین ارزشی که یک معلم انگلیسی باید داشته باشد علاقه است. به طور خاص ، شما هر روز با دانشجویان از فرهنگ ها و سبک های مختلف یادگیری ملاقات خواهید کرد. هرکسی که این کار را انجام داده باشد می داند که تدریس یکی از سخت ترین کارها است. دستمزد خوب نیست ، ساعت کاری طولانی است و من وقتی به خانه رسیدم کارم را تمام نکرده ام. اگر کاملاً به آن متعهد نباشید ، احتمالاً نمی توانید زنده بمانید. به همین دلیل است که معلمان بسیار به آنها علاقه دارند. این اتفاق زمانی می افتد که فکر کنید تدریس نه تنها یک شغل مادام العمر است ، بلکه یک زندگی شغلی هم برای آن شغل است.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

با هم ، ما می خواهیم راه های موثری برای تقویت اسپیکینگ انگلیسی پیدا کنیم ، زیرا در فرآیند یادگیری یک زبان جدید مانند انگلیسی ، بحث در مورد چگونگی بهبود زبان انگلیسی همیشه یکی از دشوارترین و پیچیده ترین مسائل برای دانشجویان است.

 ترسی در مکالمه انگلیسی نداشته باشید

بسیاری از زبان آموزان همیشه از ترس از اشتباه و تمسخر از صحبت انگلیسی خودداری می کنند.

این یکی از بزرگترین اشتباهات در یادگیری زبان خارجی است. فرقی نمی کند اشتباه کنید! فقط بلند صحبت کنید و بدانید کهمهمترین نکته برای تقویت مکالمه انگلیسی صحبت انگلیسی است.

برخی ممکن است بگویند برای تسلط بر مکالمه ، باید زیاد گوش دهید. موافقم گوش دادن عالی است. اما برای تقویت مکالمه انگلیسی ، مهمترین چیز این است که انگلیسی صحبت کنید. دلیل آن نیز روشن است.

به عنوان مثال ، برای موفقیت در رانندگی ، باید رانندگی کنید. هیچ چیز موثرتر از آن نیست. گفتگو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بنابراین بر ترس خود غلبه کنید و فارغ از اشتباهات احتمالی ، با خود یا دوستانتان به زبان انگلیسی صحبت کنید.

 

رابطه تنگانگ گوش دادن و تقویت اسپیکینگ

اگرچه قبلاً گفتم که م mostثرترین عامل برای بهبود مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردن است ، اما هرگز نمی توانیم تأثیر شگفت انگیز تمرینات گوش دادن در تقویت مکالمه انگلیسی را انکار کنیم.

گوش دادن نه تنها لغات شما را تقویت می کند و تلفظ ناخودآگاه شما را بهبود می بخشد ، بلکه به شما ایده هایی برای صحبت انگلیسی می دهد.

این دقیقاً همان چیزی است که شما برای تقویت مکالمه انگلیسی خود به آن نیاز دارید. در واقع ، این چیزی است که بسیاری از مردم از نداشتن آن در طول مکالمه رنج می برند. یعنی نداشتن ایده ای برای گفتگو! هرکسی که ایده ای نداشته باشد نمی تواند به زبان مادری خود صحبت کند! و بسیار کمتر یک زبان دوم مانند انگلیسی.

بنابراین تا جایی که می توانید به چیزهایی که دوست دارید گوش دهید. مانند موزیک ویدیوها ، سخنرانی های انگیزشی ، سریال های کمدی و ...

البته ، خواندن کتاب برای ایده گرفتن نیز عالی است؛ حتی می توانید به زبان فارسی بخوانید.

 

وسعت کلمات انگلیسی خود را بیشتر و بیشتر کنید

اگرچه در بالا گفتم که موثرترین عامل برای افزایش توانایی مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی ، انگلیسی صحبت کردن است ، اما ما هرگز نمی توانیم تأثیر شگفت انگیز تمرین های گوش دادن  را در تقویت مکالمه انگلیسی انکار کنیم.

گوش دادن نه تنها می تواند لغات را افزایش دهد ، تلفظ ناخودآگاه را بهبود بخشد ، بلکه همچنین مرجعی برای انگلیسی گفتاری را برای شما فراهم می کند.

این دقیقاً همان چیزی است که برای تقویت اسپیکینگ مورد نیاز است ؛ در واقع ، این همان چیزی است که بسیاری از افراد در مکالمه ندارند. این یعنی هیچ ایده ای برای صحبت کردن!

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

امروز میخواهیم فوت و فن های یادگیری کلمات انگلیسی را بررسی نماییم.

اگرچه یادگیری واژگان انگلیسی یکی از مهارت های اصلی زبان نیست ، اما برای تقویت همه مهارت ها مانند گوش دادن ، صحبت کردن، نوشتن یا خواندن ، دانش آموزان و دانشجویان باید واژگان خود را افزایش دهند تا بتوانند به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنند.

به عنوان مثال ، برای برقراری ارتباط روان به زبان انگلیسی ، باید با ساختارهای دستوری آشنا باشید و نحوه استفاده صحیح از آنها را بدانید. اما فقط دانستن ساختارها و قوانین دستوری زبان انگلیسی کافی نیست.

ساختارها مانند عباراتی هستند که باید برای شکل دادن کلماتی که در سازه های موجود استفاده می کنید استفاده کنید و بنابراین می توانید تا آنجا که ممکن است انگلیسی صحبت کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که یادگیری واژگان انگلیسی هرگز پایان نمی یابد و دانش محدود نیست. در نتیجه ، چه پیشرفته و چه متوسط ​​، می توانید هر روز واژه های جدیدی یاد بگیرید تا واژگان خود را به افرادی نزدیک کنید که زبان اصلی آنها انگلیسی است.

برای یادگیری کلمات انگلیسی نیازی به برنامه ریزی ندارید!

این احتمالاً عجیب ترین جمله ای است که تاکنون شنیده اید. ما همیشه و همه جا می دانیم که برنامه ریزی زودتر ما را به آنجا که هدفمان است می رساند. اما منظور ما این است که در مطالعه کلمات انگلیسی انعطاف پذیر باشیم.

به عنوان مثال ، این مورد را به روزها و ساعت های خاص هفته محدود نکنید. اگر هر روز سعی کنید کلمات انگلیسی را مرور کرده و یاد بگیرید ، تأثیر آن را زودتر از آنچه فکر می کنید می بینید و یادگیری زبان انگلیسی برایتان راحت میشود

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که تلاش روزانه به این معنی نیست که باید وقت زیادی را برای انجام این کار صرف کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید هفته ای 4 ساعت در روز انگلیسی یاد بگیرید ، توصیه می کنیم آن ساعت ها را بین روزهای هفته تقسیم کنید و فقط حدود بیست دقیقه در روز را صرف این کار کنید.

نتیجه بسیار بهتر از چند ساعت تمرین و مرور کلمات انگلیسی در یک روز خواهد بود.

فرصتی برای یادگیری و کاوش کلمات انگلیسی فراهم کنید

قبلاً اشاره کردیم که شما باید انعطاف پذیر باشید. می توانید در هر زمان و هر مکان آماده یادگیری کلمات جدید باشید یا کلماتی را که قبلاً یاد گرفته اید تکرار کنید.

اما ثانیا ، شما باید فرصتی برای این کار فراهم کنید. این بدان معنی است که برای دانشجویی که می خواهد واژگان انگلیسی خود را گسترش دهد ، بهتر است همیشه یک دفترچه یادداشت کوچک با کلماتی که اخیراً یاد گرفته اید داشته باشد.

یا اگر فکر می کنید ممکن است فراموش کنید آن را با خود ببرید ، توصیه می کنم از یادداشت ها در تلفن همراه خود استفاده کنید.

در این صورت ، شما از زمان مرده خود بیشتر استفاده خواهید کرد. از آنجا که چیزی برای کشف یا گفتگو با خود دارید ، انگیزه بیشتری برای ارائه و یافتن فرصت هایی برای انجام آن خواهید داشت.

در نتیجه ، شما تمام تلاش خود را برای انجام این کار در طول روز انجام می دهید و حتی ممکن است مجبور نباشید آن روز وقت زیادی را برای یادگیری یا مرور کلمات انگلیسی صرف کنید.

چه چیزی بهتر از این؟! وقتی می بینید همه وقت تلف شده خود را هدر می دهند و شنا به آنها حداکثر کارایی را می دهد انگیزه زیادی پیدا می کنید!
به عنوان مثال ، زمان مرده زمان انتظار در صف در بانک یا انتظار برای اتوبوس و غیره است.

این عوامل ساده به سادگی دست به دست هم مدهند و باعث میشوند بتوانید یادگیری کلمات انگلیسی را در کمترین زمان ممکن تجربه نمایید.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()